Portré
  /  2021.07.20.  /  

Grandiózus design központ

megújult a CODE Showroom

Budapest belvárosában 25 évvel ezelőtt jelent meg a CODE Showroom elődje, amely az évek során a hazai enteriőrdesign szcéna megkerülhetetlen szereplőjévé nőtte ki magát. A nemzetközi prémium design márkák legjava egy utánozhatatlan térben, 1400 m2-en kápráztatja el a látogatókat, akik így testközelből is megismerhetik a kortárs enteriőr- és bútordesign legfontosabb képviselőit. A CODE Showroom - amely a S/ALON BUDAPEST idei kampányfotózásának is helyszínét adta - az örökérvényűség szolgálatában a minőségi tervezésre és az időtlen megjelenésre teszi a hangsúlyt egy emberközpontú, személyes térben. Velük beszélgettünk a márkáról, a jövőről és arról, hogy mit nyújthat a design szerelmeseinek a CODE.

Hogyan foglalnátok össze röviden a márka esszenciáját?

A Code Showroomban a kortárs design és művészet állandó kölcsönhatása egyszerre inspirál és ad hátteret ahhoz, hogy ügyfélként csatlakozni lehessen az általunk képviselt értékekhez. A privát tereink és a bennünket körülvevő tárgyak nem csupán falak, padlók, felületek, bútorok; történeteket mesélnek, gondolatokat hordoznak, hatnak ránk és kötődünk hozzájuk. Ennek tudatában állunk minden ügyfélhez és feladathoz. Célunk és missziónk, hogy világszínvonalú termékeket és szolgáltatást nyújtsunk ügyfeleinknek.

Tavaly költöztetek a Szabadság téri bemutatótermetekbe. Milyen új lehetőségeket hozott nektek ez az új, közel 1400 m2-es tér?

A Nagymező utcai üzletünket kinőttük az évek alatt.  Az új showroomban azonban lehetőségünk nyílt az olyan több éve képviselt márkák, mint a Minotti, B&B Italia, Arclinea, Porro, Antonio Lupi és Cassina nagyobb területen való bemutatására. Régi vágyunk volt bővíteni a kínálatunkat és új brandeket is kiállítani, mint például a Classicon és a Gebrüder Thonett.

A CODE Showroom adott otthont az idei S/ALON BUDAPEST nagyszabású kampányfotózásának is, melynek kreatív anyagai számtalan online és offline felületen felbukkannak majd a következő hónapokban. Milyen lehetőségeket rejt egy ilyen együttműködés?

Nagyon örültünk a fotózásnak, és bízunk benne, hogy ennek köszönhetően azok is kaphatnak egy kis ízelítőt belőlünk, akik még nem ismernek minket, vagy ismernek ugyan, de még nem jártak az új helyünkön.

A CODE Showroomot a legrangosabb világmárkák designbútorai és kiegészítői töltik meg. Milyen jellemzőkkel, tulajdonságokkal kell rendelkeznie egy terméknek vagy egy márkának ahhoz, hogy helyet kaphasson ebben a kivételes szelekcióban?

A kezdetektől nagyon ügyelünk arra, hogy csak és kizárólag olyan márkákkal dolgozzunk együtt, amik mind minőségben, mind tervezésben a legjobbak. A garanciát pedig a világhíres tervezők és a több évtizedes gyártói tapasztalat jelenti. 

A bemutatótermen túl komplex belsőépítészeti szolgáltatásokat is nyújtotok ügyfeleitek számára. Számos lenyűgöző referenciával találkozhat a látogató a CODE honlapján, kezdve az apartmanokon át az irodabelsőkön keresztül egészen a luxusvillákig. Mi az, ami összeköti a CODE tereket?

Köszönjük az elismerést. A legfontosabb számunkra, hogy mindig szem előtt tartsuk az ügyfeleink igényeit és elképzeléseit. Szeretnénk, hogy különleges élmény legyen belépni az általunk tervezett otthonokba, hogy a projektjeink tükrözzék vásárlóink kifinomult ízlésvilágát és a márkáink élvonalbeliségét. Feladatunkat kiemelkedő tervezők, tehetséges belsőépítészek könnyítik meg, akikkel könnyen és gyorsan tudunk kimagaslót alkotni. Ami a tereinket összeköti, utalva az eddig elmondottakra is, nem lehet más, mint a legjobbra való törekvés.

Az utóbbi években slágertéma volt a körülöttünk megfigyelhető szüntelen változás, és az ehhez való gyors alkalmazkodás igénye. Mit tapasztaltok, a belsőépítészet is hasonló rohamtempóban alakul, vagy vannak abszolút igazságok, örökérvényű irányelvek az ízléses és élhető terek megalkotásában?

Mindig voltak és lesznek trendek. A mi kollekciónkban mégis nagyon sok olyan bútordarab van, amelyeket az ’50-es, ’60-as években terveztek, vagy még korábban, azonban még mindig időszerűek. A tervezőik nemcsak tehetségesek, hanem ambiciózusok is voltak, ahogy mi is, a legjobbat akarták, a kettő szerencsés találkozása pedig időtlenné tette a darabjaikat. Mi ezt az időtlenséget szeretjük, és ahogy az imént beszéltük, szeretnénk, ha a tereinken is ez érződne.

A CODE hazai és nemzetközi kiállításokon – mint például az idei S/ALON BUDAPESTEN – való megjelenését mennyiben motiválja egyfajta küldetéstudat?

A kezdetektől fontos szereplői vagyunk a magyar bútorpiacnak. Nem titkoljuk, nem volt egyszerű idáig eljutnunk. Sok év tapasztalata és munkája van mögöttünk. Mára talán a magyar vásárlók is megértették, hogy az otthonuk berendezése egyfajta önkifejezés, az annak kialakításába fektetett idő és energia hosszútávon megtérül. Nem mindegy, milyen környezetben élünk, hogyan nőnek fel a gyerekeink, és mit látnak maguk körül a mindennapokban. A vizuális kultúra nagyon fontos, ezért a bútorok mellet próbálunk kortárs műtárgyakat is betervezni az otthonokba.

Mi az, amit a CODE egy design vagy lakberendezési kiállításon a szélesebb közönség számára megmutathat? Fontos-e (és ha igen, miért) egy márka kommunikációjában az élményalapú kapcsolatteremtés?

Szerencsések vagyunk, hogy olyan gyártókkal dolgozhatunk együtt, akik trendalkotók, általuk elsőként juthatunk hozzá minden olyan információhoz az aktuális irányzatokról, ami nélkülözhetetlen a munkánkhoz. Mindemellett elengedhetetlen számunkra a szaktudás, és a belsőépítészeti minőség. Fontos a tereket, standokat úgy kialakítani, hogy a velük, azaz a velünk való találkozás élmény legyen, megmutatkozzon a show, a brand és a szakma egyaránt. 

A S/ALON BUDAPEST 2021 eseményre egy pompás Antonio Lupi enteriőrrel készültök. Miért erre a márkára esett a választás? Mi teszi különlegessé számotokra ezt a brandet?

Nagyon büszkék vagyunk, hogy kizárólagos forgalmazói vagyunk a márkának, hiszen az Antonio Lupira jellemző a korábban említett ambiciózusság, nagyon egyedi és innovatív például az anyaghasználatuk. Más márkák, többek között a CC-tapis is a kiállítás részét képezi majd, azonban a Lupi a központi elem. Az elmúlt évben, a koronavírus időszakában kiemelten fontossá vált, hogy olyan otthont alakítsunk ki, ami inspirál és feltölt. Hiszen ebben az időszakban az otthonunk a munkaközeg mellett a kikapcsolódás és a relaxáció színterét is jelentette. Kulcsfontosságú a nyugalom, biztonság érzete, hogy az egyén összhangba kerüljön környezetével. Az installációkkal bemutatjuk, hogy sokszor elég egyes élettereket átalakítani, és jelentős változást kaphatunk.

Melyek azok a CODE Showroomban is fellelhető márkák vagy termékek, amik a leginkább közel állnak hozzátok?

A kizárólagosan képviselt márkák közül a B&B Italia, Arclinea, Minotti, Cassina, Porro, Antonio Lupi, a Knoll International design klasszikusai.

Milyen kilátásokkal, tervekkel várjátok az elkövetkező 1-2 évet?

Az új showroom remek lehetőség, hogy még szélesebb körnek bemutatkozzunk. Természetesen vannak új terveink, mindig keressük az új lehetőségeket. A termékkínálatot és a szolgáltatást szeretnénk bővíteni, ez azonban maradjon meglepetés.

Ha Te is szeretnéd testközelből megismerni a nemzetközi és hazai enteriőrdesign lenyűgöző és időtlen arcát, nem kell mást tenned, mint szeptember 24-26. között ellátogatnod a Budapest Arénába Magyarország legizgalmasabb lakástrend kiállítására, a S/ALON BUDAPESTRE. Addig is maradj naprakész és kövesd hivatalos Facebook és Instagram oldalainkat a design világának inspiráló újdonságaiért. Találkozunk ősszel!
 

2021.07.20.

KAPCSOLÓDÓ TARTALMAK

Vissza a blog főoldalra
Hogyan lehet ikonikus alkotásokat és stílusokat kortárs formába önteni?
/ Portré

Hogyan lehet ikonikus alkotásokat és stílusokat kortárs formába önteni?

Interjú Kiss Attilával, a The Up Design alapítójával
Professzionális világítás&shytechnika dekoratív köntösben
/ Portré

Professzionális világítás­technika dekoratív köntösben

Ismerd meg a Luminist!
mutass meg mindent!